Your browser don't supports or have disabled Javascript and page may not look as it should

Badanie Rynku

W dzisiejszych realiach, informacja jest głównym elementem budowania przewagi konkurencyjnej, a Internet najbardziej dostępnym, ewoluującym i najszybszym źródłem tej informacji. Tak niespotykana gdzie indziej różnorodność form przekazu i źródeł informacji stwarza ogromne możliwości do jej analizowania i wykorzystywania w biznesie.

Mając doświadczenie i narzędzia prowadzimy badania rynku z zakresu:

  • bieżącej popularności w internecie marek, produktów, usług  na rynku krajowym oraz rynkach zagranicznych.
  • określamy trendy na podstawie danych historycznych (trendy wieloletnie, sezonowość) w zakresie poszukiwanych produktów, usług i marek
  • szacujemy wielkość rynku dla produktów lub usług,
  • wskazujemy głównych graczy (marki) obecne we wskazanym sektorze i ich wzajemną pozycję w walce o uwagę klientów poszukujących informacji w internecie.
Dzięki temu przygotowując nowy projekt biznesowy możesz lepiej zaplanować swoje działania, określić ramy czasowe najlepsze dla aktywności marketingowych, uwzględnić sezonowość w w planowaniu zapasów magazynowych.  Analiza taka minimalizuje ryzyko nietrafionej inwestycji np. z powodu:
  • nasycenia rynku,
  • pojawienia się nowszych wersji produktu,
  • zmian koniunktury itp.
Scroll back
RSS

Share

Badanie Rynku - grupa ism

www.ism.com.pl/index.php/analiza-rynku/


Close